23 december 2012

Last minute Christmas shopping: Heerlijke kerstgeuren

Kerst komt nu wel heel dichtbij. In de meeste steden kan er vandaag nog lekker geshopt worden. En een van de meest verkochte producten op dit moment zijn denk ik wel parfums. Ik ben er zelf ook dol op...








 Swarovski Fashion Edition heeft de vorm van een elegante clutch met warm gouden kristallen. Deze frisse geur is een limited edition en dus een extra speciaal cadeau voor haar. 



 Aura by Swarovski. Swarovski voldoet perfect aan de kerstsfeer met haar glinsterende Swarovski kristallen. Aura eau de Parfum is niet alleen een verleidelijke geur, maar is ook nog eens een juweeltje om te zien. 



Thierry Mugler biedt veel keuze voor heerlijke kerstgeuren. De bekende Alien, Angel, Womanity en A*men zijn nog altijd even verleidelijk. Speciaal voor de feestdagen zijn deze geuren samen met de bodyproducten verkrijgbaar als kerstsets in prachtige cadeauverpakkingen.



De intense versie van Alien eau de Parfum is Alien Essence Absolue. Een sprankelende en betoverende geur voor een speciale vrouw. 



Thierry Mugler- The Fragrances of Leather; Angel, Alien, A*Men en Womantiy zijn door de verrijking van leerextracten extra verrassend. De damesgeuren zijn verpakt prachtige leren tasjes. Ideaal om te geven als kerstcadeau!


Heb jij deze kerst een parfum op je verlanglijstje staan?

xox Shannara xox 

6 opmerkingen:

  1. Prachtige geuren! Aura by Swarovski zou ik wel graag willen ruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben echt verliefd op die Alien parfum!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb altijd parfum op mijn verlanglijstje ;-). Deze zijn wel heel mooi om cadeau te geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik krijg als het goed is van mama een nieuwe parfum of nahja ik heb deze parfum al een aantal keer gehad. Ik ben gek op Pure Woman van Bruno Banani (:!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love Thierry Mugler but my favorite is Womanity :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en je comment.
Totziens!

Thank you for your visit and comment.
See you soon!